ایزوگام نوع C  

                                                                                        
با توجه به این که در ایران و کشورهای منطقه  آب وهوای مختلف وجود دارد شرکت ایزوگام سینابام دلیجان با شرایط آب وهوایی کشور ایزوگام C و H خود را تولید می نماید. ایزوگام نوع C سینابام دلیجان مخصوص آب وهوای سردسیردر دمای صفر درجه تا بیشترین دما در مناطق سرد می باشد. ایزوگام نوع C سینابام دلیجان بنا به درخواست مشتریان و نمایندگان عزیز با توجه به شرایط آب وهوایی تولید میشود.

ایزوگام C همان BPP سردسیر

ایزوگام C سینابام دلیجان با کیفیت و استحکام بالا و مواد اولیه درجه یک و برای مشتریان عزیز تولید می شود. با نصب ایزوگام C سینابام دلیجان 283 با توجه به کیفیت و دوام می توانید سال های طولانی از خرید و تعویض ایزوگام آسوده و مطمئن باشید. ایزوگام نوع C سینابام همان ایزوگام BPP سردسیر است که در سال 1397 این ایزوگام به نام ایزوگام نوع C تغییر نام پیدا کرد و این محصول بانام ایزوگام نوع C با همان فرمول ویزه مناطق سردسیر تولید وعرضه میگردد.   

                                                              
ایزوگام C سینابام از مواد اولیه درجه یک و قیر پالایشگاهی تولید می شود و با توجه به نیاز مشتریان در سراسر ایران وخارج از کشور عرضه می گردد. ایزوگام نوع C سینابام دلیجان 283  ایزوگامی با کیفیت و استاندارد می باشد که این ایزوگام با کیفیت بالا در بازار موجود می باشد.  

خرید ایزوگام نوع C

                                                        
شرکت ایزوگام سینابام دلیجان مفتخر است ایزوگام نوع C خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و استاندارد های ملی برای هموطنان عزیز تولید نماید و در سراسر کشور در اختیار نمایندگان خود قرار دهد.


جهت مشاوره و خرید ایزوگام نوع C با واحد فروش ایزوگام سینابام دلیجان تماس حاصل فرمایید. 

               09188668098

وقتی میگی ایزوگام     همه میگن سینابام   

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :