راهنمای انتخاب و خرید ایزوگام در سیرجان و استان کرمان

عایق رطوبتی لایه ایی از قبل ساخته شده است که در مقابل آب و رطوبت ساختمان را مصون نگه میدارد .ایزوگام به شکل رولی یا شیت است که با قطرها و اندازه های مورد نیاز تولید میشود.

ایزوگام در گذشته فقط برای پشت بام مورد استفاده قرار میگرفته، اما امروزه در قسمت های مختلفی از ساختمان مثل فونداسیون، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، بالکن، دیوارها و ... مورد استفاده قرار میگیرد .

در عایق کردن ساختمان در برابر رطوبت و نم از وارد شدن صدمات جبران نشدنی به ساختمان جلوگیری میکند.

اگر تصمیم به خرید ایزوگام در کرمان را دارید به شما توصیه میکنیم در صورتی که ساکن استان کرمان هستید از بین انواع مختلف ایزوگام در کرمان و سیرجان ایزوگام ۲۸۳ را به شما پیشنهاد میکنیم

نصب ایزوگام در سیرجان استان کرمان

عایق رطوبتی به روشهای مختلفی اجرا میشود:

روش سنتی آن قیرگونی نام دارد که در گذشته در ایران به علت اینکه متریال مصرفی در این روش به راحتی در هر شهری به راحتی یافت میشد بسیار رواج داشته است، با این حال بهتر است بدانید عمر مفید این روش کمتر از ۱۰سال است و بعد از چند سال پوسیده میشود.

ایزوگام روش جدیدتر و جایگزین قیر گونی ست که امروزه  بسیار رایج است.

ایزوگام سینا بام لایه ایی ست که از قیر و الیاف تشکیل شده و به شکل رولی در بازار موجود است.

با حرارت دادن به رول های ایزوگام آنها را به سطح مورد نظر می‌چسبانند.

نصب ایزوگام سینا بام با سرعت بالایی انجام میشود و آلودگی برای محیط ندارم ، این روش نسبت به سایر روشها قیمت کمتری دارد.ایزوگام سینا بام وزن کمی دارد و بخاطر داشتن الیاف علاوه بر عایق رطوبتی  عایق حرارتی نیز محسوب  میشود و مانع از هدر رفتن انرژی داخل ساختمان میشود.

روش بعدی، روش عایق کاری رطوبتی روش مدرن است که تکنولوژی جدیدی در روش عایق کاری به شمار می آید.

علاوه بر توضیحات جامعی که ازدرباره ی ایزوگام در سیرجان بیان کردیم توصیه میکنیم راهنمای انتخاب انواع ایزوگام را مشاهده نمایید تا بهترین ایزوگام در ایران را از میان انواع ایزوگام دلیجان در استان کرمان را انتخاب کنید ‌.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی پیرامون انواع ایزوگام و مشاوره با کارشناسان فروش شرکت ایزوگام سینا بام 283 تماس بگیرید.

 

به اشتراک بگذارید :