ایزوگام مرغوب | بهترین ایزوگام                                                    
در درجه اول برای تشخیص ایزوگام مرغوب باید به مواد اولیه و اصلی آن توجه کرد . ماده اصلی وپایه اصلی ایزوگام مرغوب قیر خالص 70×60 می باشد واستفاده از مواد اولیه درجه یک در تولید ایزوگام مرغوب وبهترین ایزوگام نقش مهمی را ایفا می کند.                                                                     
برای تشخیص ساده و اولیه ایزوگام مرغوب بوی نامطبوع ایزوگام و میزان کشش و مقاومت پارگی می تواند از دلایل نبودن ایزوگام مرغوب باشند .             
راه ساده دیگر دست کشیدن بر روی قسمتی از سطح ایزوگام است که اگر رنگ سیاهی مانند گازوئیل یا نفت بر روی دست باقی نماند این ایزوگام مرغوب می باشد و از مواد اولیه مرغوب تولید شده است وروش دیگر تست دمایی می باشد  که با این روش ساده تا حدودی می توان جنس ایزوگام و مرغوبیت آن را تشخیص داد. 

خرید بهترین ایزوگام | خرید ایزوگام مرغوب                                                                            
در خرید ایزوگام مرغوب و بهترین ایزوگام باید ایزوگامی را انتخاب کنیم که دارای نشان استاندارد باشد وبا توجه به شرایط  آب وهوایی منطقه محل زندگی  ایزوگام مرغوب را انتخاب نماییم وایزوگام باید کاملا سالم و بدون هیچ شکستگی باشد و وزن ایزوگام باید استاندارد باشد .                                          
ایزوگام سینابام دلیجان با توجه به شرایط آب وهوایی مناطق مختلف ایزوگام مرغوب خود را تولید و روانه بازار می کند و در سراسر کشور دارای نمایندگی های فعال میباشد.                                                                    
                               
برای خرید و مشاوره ایزوگام مرغوب و بهترین ایزوگام با کارشناسان واحد فروش ایزوگام سینابام دلیجان تماس حاصل فرمایید.                               

     09188668098    


وقتی میگی ایزوگام     همه میگن سینابام       

 

به اشتراک بگذارید :