ایزوگام ساده

ایزوگام ساده یک نوع از تولیدات ایزوگام سینابام دلیجان مثل : ایزوگام فویلدار ، ایزوگام دو لایه ، ایزوگام سردسیر ، ایزوگام گرمسیر ، ایزوگام شطرنجی ، ایزوگام نوع c ، ایزوگام نوع h ، ایزوگام ویژه ، ایزوگام صادراتی و... می باشد .

ایزوگام ساده نسبت به ایزوگام های دیگر دارای وزن و ضخامت کمتری می باشد اما از نظر کیفیت و مرغوبیت دارای استحکام بالایی می باشد و ایزوگام ساده هم نیز دارای استاندارد ملی نیز می باشد .و پر مصرف می باشد ودارای فروش بالایی نیز هست و دارای ضمانت نامه معتبر می باشد.

درباره سبکی و ضخامت ایزوگام ساده باید گفت که این سبکی و وزن به این منظور نیست که کیفیت آن کمتر باشد بلکه این فقط به فاقد روکش بودن این رول ها بستگی دارد ولی از نظر کیفیت و نوع مواد اولیه هیچ تغییری ندارد.

 

 

ایزوگام سینابام دلیجان با تولید ایزوگام ساده دارای شرایط فروش ویزه در بازارهای داخلی می باشد که یکی از مهمترین تولیدات ایزوگام سینابام دلیجان ایزوگام ساده می باشد که دارای فروش بالایی می باشد.

شرکت ایزوگام سینابام دلیجان 283 با توجه به نیاز بازار ایزوگام خود را طراحی و تولید می نماید که ایزوگام ساده یکی از بهترین ایزوگام ها می باشد .

ایزوگام ساده دارای دوام ، ماندگاری واستحکام بالا و مرغوبیت می باشد .

ایزوگام سینابام دلیجان مفتخر به تولید بهترین ایزوگام می باشد که به بازارهای داخلی و خارجی عرضه میگردد.

                 وقتی میگی ایزوگام    همه میگن سینابام

 

به اشتراک بگذارید :