ایزوگام 5 میل 

                                                                  
ایزوگام 5 میل سینابام دلیجان 283 که در کارخانه ایزوگام سینابام دلیجان تولید می گردد و دارای وزن بالا می باشد که برای پروژه های مهم و همچنین مصارف عادی استفاده می گردد که این ایزوگام از مواد اولیه درجه یک و از با کیفیت ترین مواد اولیه تولید و روانه بازار می گردد. 

 

                                                                            
 

ایزوگام 5 میل سینابام دلیجان 283از با کیفیت ترین قیر تولید می گردد که باعث استحکام و مرغوبیت آن می شود و بیشتر جهت صادرات به کشورهای مختلف تولید می گردد و مهم ترین مصارف این ایزوگام 5 میل سینابام 283 بیشتر در پروژه های عمرانی کشور از جمله پل سازی ، پتروشیمی و ... می باشد و همچنین صادرات به کشور عراق و کشورهای همسایه دیگر که دارای تمام استانداردها و مجوز های لازم می باشد. 

                                    
ایزوگام 5 میل سینابام دلیجان دارای کیفیت و استحکام بالا می باشد و از جمله برترین برند ایزوگام در کشور می باشد که کارخانه ایزوگام سینابام دلیجان 283 از اولین تولید کنندگان ایزوگام 5 میل در کشور می باشد که با داشتن متخصصین دانشگاهی و کادری مجرب همچنان در راستای ارتقای کیفیت و به روز بودن تولید ایزوگام خود با توجه به شرایط آب و هوایی کشور و کشور های همسایه توانسته ایم با تلاش مضاعف همچنان در تلاش باشیم و ایزوگام درجه یک و مورد اطمینان را برای خریداران عزیز در سراسر کشور و همچنین کشورهای همسایه باشد .

              
جهت اطلاع از خرید ایزوگام 5 میل سینابام 283 و مشاوره محصول با واحد مهندسی فروش کارخانه ایزوگام سینابام دلیجان 283 در ارتباط باشید.

                                                                             
راه های ارتباطی کارخانه ایزوگام سینابام دلیجان 283: 

                   
تلفن کارخانه         08644247405                                         
تلفن همراه           09188668098                                         

 

به اشتراک بگذارید :