آب بندی استخر

آب بندی استخر های خصوصی و عمومی از مهم‌ترین کارهای مراقبتی برای احداث و استفاده از استخر می‌باشد اصولا زمانی که استخرها احداث می‌شوند دیواره های استخر را با سیمان می‌سازند که سیمان نفوذ پذیری دارد و به راحتی آب از آن عبور می کند. 

ما با تولید ایزوگام استخر سینا بام دلیجان ۲۸۳ به مشتریان عزیز کمک نموده ایم با استفاده از ایزوگام آب بندی استخر را به صورت مطمئن و بدون ذره‌ای نشتی انجام دهند.

 

هنگام آب بندی استخر نکته ای که بسیار حائز اهمیت است این است که نصاب باید با توجه و تمرکز خاصی این کار را انجام دهند و نباید حتی نقطه‌ای از استخر جا بماند باید تمام سطوح کف استخر دیواره های استخر و لبه های استخر به صورت کامل آب بندی شود.

 

 

ایزوگام در ساخت استخر و سازه ها و همچنین پروژه‌های عمرانی تاثیر بسزایی دارد که باعث طول عمر سازه می گردد زمانی که آب بندی استخر صورت می‌گیرد باید از ایزوگام درجه یک و مخصوص استخر استفاده نمایید تا با اطمینان کار صورت گیرد و هزینه‌های بیشتری را متحمل نشوید .

با استفاده از ایزوگام درجه یک سینا بام دلیجان ۲۸۳ در آب بندی استخر  در برابر نفوذ آب از خود مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و دارای چسبندگی و دوام بسیار بالایی می باشد که استفاده از این نوع عایق بسیار مهم می باشد.

 

 

ایزوگام آب بندی استخر سینا بام دلیجان ۲۸۳ در مقابل سرما و گرما مقاوم بوده و هیچ آسیبی نمی بیند این نوع ایزوگام استخر سینا بام دلیجان در سرویس بهداشتی سونا جکوزی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد که این ایزوگام در پروژه‌های عظیم کشور مورد استفاده قرار گرفته است.

 

ایزوگام سینا بام دلیجان ۲۸۳ مخصوص آب بندی استخر میباشد که در همه امور از جمله استخر شنا استخر کشاورزی استخر پرورش ماهی و مخازن آب و... مورد استفاده قرار می گیرد.

 

جهت خرید ایزوگام سینا بام دلیجان 283 و خرید ایزوگام آب بندی استخر با واحد مهندسی فروش ایزوگام سینا بام دلیجان 283 در ارتباط باشید و بهترین ایزوگام آب بندی استخر را از ما بخواهید.

راه های ارتباطی کارخانه ایزوگام سینا بام دلیجان 283:

تلفن کارخانه      08644247405

تلفن همراه        09188668098

وقتی میگی ایزوگام         همه میگن سینابام 

 

 

ایزوگام استخر 

آب بندی استخر 

ایزوگام استخر 

خرید ایزوگام استخر 

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :