صادرات ایزوگام به ترکیه

 

 صادرات ایزوگام به ترکیه مطابق ضوابط و قواعد گمرکی صورت می‌گیرد و با کیفیت مقاومت و استحکام بالا عرضه می گردد و به حمدلله متقاضیان بسیاری برای خرید دارد.

با توجه به اینکه صادرات ایزوگام به ترکیه با اخذ مجوزهای رسمی و از طریق راه های مرزی و بدون واسطه و مستقیم با پلمپ گمرکی ایزوگام با توجه به بیمه نامه و ضمانت نامه فرستاده می شود و در کشور مقصد تحویل گرفته می شود.

 

 

ارسال ایزوگام و صادرات ایزوگام به ترکیه از طریق مرزهای زمینی و ریلی نیز صورت می‌گیرد و بسیار مطمئن و قابل اطمینان می باشد و موجب اقتصادی بودن صادرات از طریق راههای مرز زمینی شده است که با مجوزهای رسمی و پلمپ گمرکی انجام میگیرد.

 

با توجه به صادرات ایزوگام به ترکیه و مورد استقبال قرار گرفتن ایزوگام سینا بام دلیجان در ترکیه به یکی از برندهای خوشنام و باسابقه بسیار در صادرات ایزوگام می باشد که ایزوگام سینا بام دلیجان از مرغوب ترین و بهترین مواد اولیه و با به کار گیری از پیشرفته ترین خطوط تولیدی توسط تیم باتجربه و تجهیزات حرفه ای می باشد.

 

 

 

مهمترین مواردی که در صادرات ایزوگام به ترکیه مورد اهمیت است شیوه تولید و بسته بندی ایزوگام می باشد با توجه به اینکه ترکیه دارای آب و هوای سرد و بارانی دارد جهت تولید و بسته بندی ایزوگام باید به تمام استانداردهای روز جهانی و مطابق با آب و هوای کشور ترکیه ایزوگام تولید و جهت صادرات بسته بندی گردد که از بالاترین کیفیت برخوردار باشد تا هیچ آسیبی به رول های ایزوگام نرسد ایزوگام سینا بام دلیجان از برندهای شناخته شده می باشد که دارای کیفیت و دوام فوق العاده بالایی می باشد و از تولید کنندگان  انواع ایزوگام با توجه به شرایط آب و هوایی کشور و کشورهای همسایه می باشد که دارای تمامی استانداردهای جهانی روز دنیا می باشد که تمام این استاندارد ها مطابق با استانداردهای کشور مقصد جهت صادرات می‌باشد نمایندگان و مشتریان ما در داخل و خارج از کشور می توانند بهترین ایزوگام درجه یک را به آسانی از کارخانه تهیه نمایند یا از طریق نمایندگی های معتبر ایزوگام سینا بام دلیجان در سراسر کشور ایزوگام را تهیه نمایند. 

 

کارخانه ایزوگام سینا بام دلیجان با بیش از چند دهه فعالیت همچون در تولید و عرضه ایزوگام به بازارهای داخلی و خارجی پیشرو بوده است و ایزوگام را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت به بازار عرضه می نماید و با استفاده از تیم متعهد و مجرب و با سابقه خود ازبخش مهندسی فروش این کارخانه آماده عقد قرارداد با موسسات و سازمانهای دولتی خصوصی و پروژه‌های مهم داخلی و خارجی با ضمانت بی قید و شرط می باشد. کارخانه ایزوگام سینا بام دلیجان با اخذ تمامی تاییدیه های مورد نیاز جهت تولید ایزوگام صادراتی نیز آماده همکاری با کلیه صادرکنندگان ایزوگام و تجار عزیز در داخل و خارج کشور می باشد.

 

 

 

راههای ارتباطی کارخانه ایزوگام سینا بام دلیجان ۲۸۳:

 

تلفن کارخانه        ۰۸۶۴۴۲۴۷۴۰۵

 

تلفن همراه          ۰۹۱۸۸۶۶۸۰۹۸

 

بخش صادرات      ۰۸۶۴۴۲۴۷۴۰۴

 

فروش داخلی       ۰۸۶۴۴۲۴۷۴۰۳

 

                                                

 

به اشتراک بگذارید :