قیمت ایزوگام 

 

 

قیمت ایزوگام و نصب ایزوگام به عواملی چون مساحت و متراژ کار و هزینه حمل و نقل و محل نصب و ... بستگی دارد هر نوع از انواع ایزوگام مثل تک لایه، دو لایه ،روکش دار ،فویلدار و ... از نظر قیمت خرید با هم متفاوت هستند ولی در نصب تفاوت چندانی ندارند.

 

ایزوگام جایگزین مناسب برای قیر گونی و شیوه های قدیمی می باشد که امروزه با نصب ایزوگام سریع تر این کار انجام می گیرد و البته بسیار با کیفیت تر و مقاوم تر می باشد .

 

قیمت ایزوگام استاندارد

 

تولید و فروش ایزوگام استانداردبا چسبندگی بالا و عالی و مقاوم ویژه تمام مناطق آب و هوایی کشور از جمله معتدل، سردسیر،گرمسیر و...با قیمت مناسب در کارخانه تولید ایزوگام سینابام دلیجان 283 به صورت مستقیم و بدون واسطه با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و درجه یک دارای نشان استاندارد ملی با ضمانت نامه و بیمه نامه معتبر قابل اجرا در تمام پروژه های ساختمانی و عمرانی از برترین برندهای تولید کننده ایزوگام در کشور که در تمام پروژه های عمرانی مهم کشور حضور داشته است با توجه به کیفیت و درجه یک بودن ایزوگام سینابام دلیجان 283 یکی از نمونه های برتر صادراتی می باشد که در حیطه صادرات ایزوگام به کشورهای همسایه و اروپایی بسیار موفق و سربلند بوده است که بسیار با کیفیت و با اقتدار و همچنین دارای تمام استاندارد های اروپایی می باشد .

 

 

بهترین قیمت ایزوگام و با کیفیت ترین ایزوگام با کیفیت عالی و با تولید انواع عایق های رطوبتی با متریال درجه یک و بروز دنیا در شرکت ایزوگام سینا بام دلیجان با بیش از چندین دهه تجربه به تولید با کیفیت ترین ایزوگام با رعایت تمام استاندارد های کشور را از ما بخواهید .

 

قیمت تمام ایزوگام های موجود در بازار به برند و کیفیت و مرغوبیت آن بستگی دارد .

 

به دلیل نوسانات بازار و قیمت ایزوگام و قیر قبل از واریز وجه از قیمت دقیق ایزوگام مطلع شوید و هماهنگی های لازم را با واحد مهندسی فروش کارخانه ایزوگام سینابام دلیجان 283داشته باشید .

 

برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ایزوگام با واحد مهندسی فروش ایزوگام سینابام دلیجان 283در تماس باشید .

 

 

 

راههای ارتباطی کارخانه ایزوگام سینابام دلیجان 283: 

 

تلفن کارخانه       08644247405

تلفن همراه          09188668098

 

 

وقتی میگی ایزوگام    همه میگن سینابام

 

 

 

 

 

 

قیمت ایزوگام ،ایزوگام ،قیمت هر متر ایزوگام در تهران ،قیمت ایزوگام سینابام ،قیمت ایزوگام درجه یک ،قیمت اجرای ایزوگام با نصب ،قیمت ایزوگام با نصب ،نصب ایزوگام سینابام در تهران ،قیمت ایزوگام سینابام در تهران ،نمایندگی ایزوگام در تهران ،قیمت ایزوگام در جنوب تهران ،قیمت ایزوگام در شمال تهران ،قیمت ایزوگام در سعادت آباد ،قیمت ایزوگام در تهرانپارس ،قیمت ایزوگام در پاسداران ،نمایندگی ایزوگام در مناطق 24گانه تهران ،قیمت مناسب ایزوگام ،قیمت ایزوگام و قیر ،قیمت ایزوگام صادراتی ،قیمت ایزوگام سوپر صادراتی ،قسمت ایزوگام پلیمری ،قیمت ایزوگام درجه یک ،قیمت ایزوگام خوب ,قیمت بهترین ایزوگام 

به اشتراک بگذارید :