ایزوگام استاندارد اروپا           

                                                       

شرکت سینابام دلیجان 283 برای تولید ایزوگام استاندارد اروپا با بکارگیری نیروهای  کاردان و متخصص داخلی و دستگاه های بروز جهت تولید و استفاده از مواد اولیه درجه یک توانسته ایزوگام استاندارد اروپای سینابام دلیجان 283 را تولید نماید و در دسترس تجاروصادرکنندگان عزیز قرار دهد.              
ایزوگام سینابام دلیجان 283 با توجه به داشتن استاندارد ملی ایران دارای نشان استاندارد اروپا CE هم می باشد زیرا این ایزوگام دارای کیفیت و استحکام می باشد و از این رو در بازار های اروپایی شناخته شده می باشد.  

                       
یکی ازمهمترین مشخصات ایزوگام جهت صادرات استاندارد بودن ایزوگام می باشد که ایزوگام سینابام دلیجان 283 توانسته با تولید ایزوگام درجه یک جهت صادرات ، استانداردهای لازم مانند : استانداردهای ملی ایران و استاندارد اروپا و ...  را از آن خود کند که این امر کیفیت و مرغوبیت ایزوگام سینابام دلیجان 283 را نشان می دهد .
به حمدالله ایزوگام سینابام دلیجان دارای استاندارد CE اروپا توانسته این شایستگی ها را کسب نماید و روز به روز به ارتقاع سطح کیفی ایزوگام خود بیشتر اهمیت دهد و در بازار های اروپایی دارای عرضه خوبی باشد.     

 جهت مشاوره در زمینه خرید ایزوگام استاندارد اروپا با واحد صادرات ایزوگام سینابام دلیجان 283 در ارتباط باشید و کارشناسان ما در ایزوگام سینابام دلیجان  درباره انواع ایزوگام استاندارد اطلاعات به روز و دقیقی را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهند.   

                                                              

09188668098


وقتی میگی ایزوگام          همه میگن سینابام

     
               ایزوگام استاندارد اروپا                   

 

به اشتراک بگذارید :