ایزوگام صادراتی  

                                                                       
ایزوگام صادراتی سینابام دلیجان 283 جهت صادرات به کشورهای خارجی تولید وصادر می گردد.
ایزوگام صادراتی با توجه به منطقه آب وهوایی کشورهای همسایه تولید می گردد وبا توجه به نیاز مشتری خارجی تولید وصادر میگردد. ایزوگام صادراتی سینابام مفتخر است که استانداردهای لازم جهت صادرات را کسب نموده و به راحتی و کوتاهترین زمان ایزوگام صادراتی خود را به کشورهای دیگر صادر می نماید . 

خرید ایزوگام صادراتی                                                  
خریدایزوگام صادراتی درجه یک سینابام همواره مورد توجه تجار و صادرکنندگان بوده و هست. ایزوگام سینابام دلیجان  283در تلاش است تا ایزوگام صادراتی خود را بهتر از قبل و با نهایت کیفیت به مشتریان عزیز ارائه دهد.

 

ایزوگام صادراتی سینابام  یکی از برترین تولید کنندگان در زمینه تولید ایزوگام می باشد وایزوگام را باکیفیت و استحکام بالا به بازار عرضه می نماید.    
صادرات ایزوگام سینابام دلیجان به عراق و شهرهای مختلف عراق مثل :اربیل ، سلیمانیه ، بغداد ودیگر شهرهای مهم عراق و همچنین به افغانستان ، گرجستان ، تاجکستان ، ترکیه ، قطر، کویت ، پاکستان و... با کلیه مجوزات گمرکی انجام می گیرد و به حمدالله سهم قابل توجهی را در صادرات ایزوگام به این کشورها داشته است .                                                        
                                                                            
ایزوگام سینابام دلیجان283 صادرات ایزوگام به کشورهای خارجی را با کلیه مجوزات و پلمپ گمرکی انجام می دهد. خوشبختانه ایزوگام سینابام دلیجان برای صادرات، ایزوگام صادراتی خود را با پلمپ گمرکی به کلیه مرزهای کشور ارسال می نماید.                                                                            
شرکت ایزوگام سینابام دلیجان با استفاده از نیروهای متخصص و کاردان آماده کارشناسی و مشاوره در زمینه ایزوگام صادراتی می باشند و آماده پاسخگویی به تجار و مشتریان خارجی و داخلی هستند.                                               
                                                        

  

 

به اشتراک بگذارید :