ایزوگام دلیجان 

 

کارخانه ایزوگام سینا بام دلیجان با بیش از چندین دهه تلاش و فعالیت خود را به خوبی با توجه به میزان تقاضا و سفارش و با توجه به در نظر گرفتن بازار کیفیت، ایزوگام دلیجان را طبق تجهیزات روز دنیا و مواد اولیه درجه یک و همچنین با استفاده از نیروهای خبره و باتجربه ایزوگام سینا بام دلیجان را تولید و هر روز نسبت به تولیدات قبل ایزوگام دلیجان را به روز نموده و با توجه به نیاز مشتریان ایزوگام دلیجان را درجه یک و با کیفیت بسیار بالا تولید می نماید و همچنان در عرصه تولید و صادرات ایزوگام دلیجان پیشرو میباشد.

 

 

در تولید ایزوگام دلیجان میزان کیفیت و نوع مواد اولیه بسیار حائز اهمیت است و عامل بسیار مهمی در کیفیت ایزوگام دلیجان میباشد.

 

 

 

دلیجان ـ ایزوگام

 

شهرستان دلیجان با توجه به اینکه یکی از قطب های صنعتی کشور به شمار می آید و قطب اصلی تولید ایزوگام می باشد کارخانه های بزرگ صنعتی و شرکت های ایزوگام را در خود جای داده است 

 

 

 

کارخانه ایزوگام سینا بام دلیجان یکی از اولین و برترین کارخانه های تولید کننده ایزوگام دلیجان میباشد که بسیار شناخته شده می باشد و یکی از مشهور ترین و ایده آل ترین کارخانه  ایزوگام می باشد که ایزوگام خود را تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می نماید.

 

کارخانه ایزوگام سینا بام دلیجان با تولید ایزوگام دلیجان توانسته با توجه به نیاز مشتریان ایزوگام را با تنوع بالا تولید نمایند:

 

ایزوگام پلیمری درجه یک

 ایزوگام سه لایه 

ایزوگام روف گاردن

 ایزوگام ضد ریشه

 ایزوگام صادراتی درجه یک 

  ایزوگام ویژه 

 ایزوگام سردسیری

 ایزوگام معتدل و گرمسیری

 ایزوگام پی و فونداسیون

 ایزوگام پودری

ایزوگام پنج میل صادراتی 

 و...

 

 

 

کارخانه ایزوگام سینا بام دلیجان سال‌ها است که در این عرصه فعالیت می‌کند و به  بهترین شکل ممکن به تولید ایزوگام دلیجان مشغول می باشد و به صورت قابل توجهی شناخته شده می باشد.

 

فروش ایزوگام دلیجان

 

واحد مهندسی فروش این کارخانه با توجه به روش های روز دنیا و با توجه به اینکه مشغله های  زندگی های امروز بسیار زیاد است از روش‌های مختلفی توانسته در اسرع وقت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیاز مشتریان عزیز را برآورده نماید و مشتری های عزیز بتوانند به راحتی ایزوگام  درجه یک را خریداری نمایند و با یک تماس و یا از طریق اینترنت و راه های ارتباطی دیگر ایزوگام دلیجان را درب منزل تحویل گیرند .

 

ما در کارخانه ایزوگام سینا بام دلیجان و در تمام نمایندگی های این شرکت در سراسر کشور  در هر زمان از شبانه روز ارائه پاسخگویی و مشاوره محصولات خود می باشیم و در تمام نمایندگی های فعال خود در سراسر کشور با استفاده از نیروهای متخصص آماده نصب ایزوگام می باشیم .

 

 تمام محصولات این شرکت دارای ضمانت نامه و بیمه نامه معتبر می باشد.

 

ایزوگام سینا بام دلیجان با تولید ایزوگام درجه یک برای سالهای طولانی رضایت سلامت و آسودگی را برایتان به ارمغان می آورد.

 

 

 

راه های ارتباطی کارخانه ایزوگام سینابام دلیجان 283:   

 

تلفن کارخانه:      08644247405                  

تلفن همراه :       09188668098   

 

 

                                                                                                                          

 

 

وقتی میگی ایزوگام        همه میگن سینابام

 

به اشتراک بگذارید :