ايزوگام ويژه سه لايه    

                                                                                                             
ايزوگام ويژه سينابام 283دليجان با فرمول توليدی خاص توليد و عرضه و روانه بازار مي گردد. توليد ايزوگام ويژه سينابام دليجان همانند توليد ايزوگام های ديگر از فرمول ويژه ای تبعيت می کند. ايزوگام ويژه بسيارکاربردی ، بادوام و دارای مقاومت  بسيار زيادی می باشد که با فرمول ويژه ای توليد مي گردد. 

 

در شرکت ايزوگام سينابام دليجان با توليد ايزوگام ويژه سه لايه با فرمولی ويژه توليد میشود. ايزوگام ويژه سه لايه سينابام دليجان با کيفيت و ممتاز مي باشد و جهت صادرات مورد استفاده قرار می گيرد. شرکت سينابام دليجان همواره با توليد بهترين ايزوگام و با حذف واسطه ها بهترين و مناسب ترين قيمت ايزوگام را در سراسر کشور و در خارج از کشور به دست نمايندگان عزيز می رساند وبا قيمت خريد مقطوع به هموطنان عزيز عرضه می نمايد.

 

صادرات ایزوگام ویژه سه لایه

 

ايزوگام ويژه سه لايه دارای استحکام و دوام بالاتری در برابر عوامل محيطی است . ايزوگام ويژه سه لايه سينابام دليجان جهت صادرات به کشورهای همسايه توليد می گردد جهت پروژه های خاص و ويژه بيشترين استفاده را دارا است با توجه به نياز هر پروزه يا هر کشوری ايزوگام ويژه سه لايه توليد می گردد و به خريداران تحويل داده می شود. ايزوگام ويژه سينابام دليجان با توجه و طراحی و توليد ايزوگام ويژه توانسته با توجه به هر منطقه آب و هوايي  ايزوگام ويژه سه لايه را توليد و به صادر کنندگان عزيز تحويل مي نمايد.

 

جهت مشاوره با کارشناسان واحد فروش در رابطه با ايزوگام ويژه سينابام دليجان با ما در ارتباط باشید.

                                                                                                                                        

       09188668098    


وقتی میگی ایزوگام      همه میگن سینابام

 

به اشتراک بگذارید :