نمایندگی ایزوگام در شمال

 

نمایندگی ایزوگام در شمال با بالاترین کیفیت و بیمه و ضمانت نامه معتبر در تمام شهرهای شمالی کشور آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز در شمال کشور و در تمام مناطق کشور می باشند.

نمایندگی ایزوگام در شمال ایزوگام سینا بام دلیجان با تولید ایزوگام درجه یک و استاندارد مطابق با مناطق آب و هوایی سراسر کشور ایزوگام را تولید و روانه بازار می نمایند و با توجه به بارش های زیادی که در شمال کشور اتفاق می‌افتد و آب و هوایی استان‌های مازندران ، گلستان ، گیلان ایزوگام سینا بام را تولید می نمایند.

 

 

در تمام نمایندگیهای ایزوگام در شمال شرکت ایزوگام سینا بام دلیجان ۲۸۳ ایزوگام خود را با قیمت درب کارخانه و بالاترین قیمت و قیمت یکپارچه در سراسر کشور ایزوگام را عرضه می‌نمایند و در تمام نمایندگی ایزوگام در شمال این شرکت با ارائه کادری حرفه ای به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی می باشند.

ایزوگام سینا بام دلیجان مطابق استاندارد ایران و اروپا ایزوگام را تولید می نماید و دارای ضمانت نامه و بیمه نامه معتبر میباشد.

فروش ایزوگام در شمال همراه با ضمانت نامه و بیمه نامه چندین ساله با قیمت مناسب در سراسر کشور می باشد ایزوگام به عنوان یکی از مهمترین و بهترین عایق رطوبتی در دنیای امروز دارای کاربردهای گوناگونی می باشد.

 

 

اغلب خرید ایزوگام نگرانی در هنگام خرید ایزوگام دارند که آیا این ایزوگام ای را که خریداری می نمایند درجه یک می باشد و یا دارای طول عمر بالایی می باشد و یا اینکه زود خراب می گردد یا خیر ایزوگامی را که خریداری می‌کنند به آسانی به دستشان می رسد یا اینکه برای نصب ایزوگام را دست چه کسی بسپارند؟

ما و نمایندگی های فعال ایزوگام سینا بام دلیجان در سراسر کشور و نمایندگی ایزوگام در شمال تمام این ها را حل نموده و با ارائه ایزوگام درجه یک و با کیفیت به مشتریان عزیز و همچنین کادری مجرب و متخصص جهت نصب در کوتاه‌ترین زمان ممکن ایزوگام را به دست همشهریان و هموطنان عزیز می رساند و متخصصین این حرفه کار نصب را با بالاترین کیفیت و با ضمانت نامه معتبر انجام می دهند با خرید ایزوگام سینا بام دلیجان 283 بهترین خرید را برایتان به ارمغان می آوریم.

 

 

راههای ارتباطی کارخانه ایزوگام سینابام دلیجان:

تلفن کارخانه :          08644247405

تلفن همراه :            09188668098

 

                                                    

وقتی میگی ایزوگام    همه میگن سینابام 

به اشتراک بگذارید :