نصب ایزوگام

                                                                    
جهت نصب ایزوگام اطلاعاتی را در اختیارتان قرار میدهیم تا برای خرید و نصب ایزوگام به راحتی تصمیم گیری نمایید. 

                             
مهم ترین چیز در نصب ایزوگام این است که ایزوگام بر سطوح آهنی ، چوبی ، لیز و سرامیکی نمی چسبد و به مرور زمان از بین می رود و کارآیی خاصی نخواهد داشت.

                                                
در زمان نصب ایزوگام باید سطح مورد نظر را تمیز نمایید و ناهمواری ها ، گرد و خاک و... را از بین ببرید و البته باید تمام نصبیات مثل کولر را از پشت بام برداشته تا نصب ایزوگام به خوبی انجام شود.

 

 

قبل از نصب باید تمام ناودانی ها و راه آب هایی که وجود دارد با ایزوگام لکه گیری شود تا درپایان کار مشکلی پیش نیاید و آب از منافذ عبور نکندو زمان نصب ایزوگام هوا نباید بارانی یا برفی باشد چون در سرما ایزوگام به خوبی نمی چسبد. 

                                           
ایزوگام بر سطح هایی مانند قیر گونی ، ٱسفالت ، سیمان ، بتن به راحتی نصب می گردد ولی قبل از نصب نکته ای که بسیار حائز اهمیت است  انتخاب و خرید ایزوگام می باشد که باید با دقت فراوانی تهیه گردد.  

     
هرچه ایزوگام خوب و درجه یک باشد در زمان نصب ، نصاب ایزوگام به راحتی کار خود را انجام می دهد و در آخر کار تمیز و یکنواختی را به شما تحویل می دهد والبته استفاده از نصاب ماهر و کاردان و متخصص در این حرفه هم مورد اهمیت می باشد. 

                          
وحتما ایزوگامی را تهیه نمایید که دارای ضمانت نامه و بیمه نامه معتبر باشد تا اگر مشکلی پیش آمد بتواند ایزوگام را تعویض نمایید و همچنین زمانی که محصولی دارای ضمانت و بیمه می باشد مطمئنا می توان گفت ایزوگام درجه یکی می باشد که دارای استاندارد می باشد و خیالتان برای سالیان طولانی راحت می باشد. 

                                               
ایزوگام سینابام دلیجان283 با تولید ایزوگام درجه یک بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص داده است که قابل توجه و مورد اطمینان تمام نمایندگان و نصابان ایزوگام می باشد.


ایزوگام سینابام دلیجان 283  در سراسر کشور دارای نمایندگی های مجاز و فعال می باشد که می توانند در زمینه خرید ایزوگام و همچنین نصب ایزوگام به هموطنان عزیزمان در سراسر کشور در هر زمان آماده ارائه خدمات باشند.

                                                              
راه های ارتباطی کارخانه ایزوگام سینا بام دلیجان 283: 

                  
تلفن کارخانه          08644247405                                       
تلفن همراه             09188668098  
                                     


وقتی میگی ایزوگام       همه میگن سینابام

 

به اشتراک بگذارید :