ایزوگام 4 میل                                                                   
 

ایزوگام 4 میل سینابام دلیجان با مرغوبیت و استحکام بالا و ضخامت 4 میل از جمله ایزوگام با کیفیت و استاندارد در دلیجان می باشد که با استفاده از بهترین قیر پالایشگاهی 70×60 این ایزوگام تولید می گردد و به عنوان ایزوگام 4 میل درجه یک شناخته شده می باشد.

                  
ایزوگام با کیفیت دارای استحکام و استاندارد می باشد و ضخامت ایزوگام هم در خرید ایزوگام بسیار مهم می باشد با توجه به اینکه ایزوگام سینابام به آسانی و سریع قابل نصب می باشد و با توجه به استاندارد ملی تولید می گردد و با توجه به فاکتورهای اداره استاندارد تولید می گردد و از مواد اولیه درجه یک در تولید ایزوگام استفاده می نمایند و وزن و ضخامت ایزوگام را طوری طراحی می نماید که ایزوگام دارای استحکام و طول عمر بالا باشد و ضخامت ایزوگام در عمر و دوام ایزوگام بسیار مورد اهمیت است و هرچه ایزوگام ضخامت بیشتری داشته باشد بهتر و با دوام تر است.

                                                               
ایزوگام 4 میل سینابام دلیجان بیشترین مصرف و بالاترین تولید را به خود اختصاص داده که این امر فقط به دلیل تولید ایزوگام درجه یک سینابام دلیجان می باشد . ایزوگام سینابام دلیجان 283 با به کار گیری بهترین و به روز ترین تکنولوژی روز دنیا و متخصصان دانشگاهی توانسته ایزوگام 4 میل بادوام و با استحکام بالا را تولید و به بازار عرضه نماید و همچنان در امر تولید پیشرو و پیشتاز باشد .

           
جهت خرید ایزوگام 4 میل از کارخانه و بدون واسطه با قیمت مناسب با کارخانه ایزوگام سینابام دلیجان 283 در ارتباط باشید و بهترین ایزوگام را از سینابام 283 بخواهید. 

                                                
وقتی میگی ایزوگام      همه میگن سینابام 

                              
راه های ارتباطی کارخانه ایزوگام سینابام دلیجان 283 : 

               
تلفن کارخانه              08644247405                               
تلفن همراه               
09188668098                                

 

به اشتراک بگذارید :