ایزوگام روف گاردن

برای ایجاد باغچه های مصنوعی در پشت بام ها یا بالکن منازل که به تازگی بسیار رواج پیدا کرده است از ایزوگام روف گاردن استفاده می گردد. استفاده از ایزوگام در زیرسازی روف گاردن بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

برای اجرای روف گاردن نیاز ضروری به عایق بندی می باشد تا از نفوذ نم ورطوبت به لایه های زیرین ساختمان و طبقات پایینی جلوگیری کند که ما ایزوگام روف گاردن سینابام دلیجان 283 را به شما توصیه می نماییم.

 

ایزوگام روف گاردن ایزوگامی با استحکام بالا و مقاوم می باشد که این ایزوگام برای ساخت باغ و باغچه یا همان روف گاردن استفاده می گردد به گونه ای که این ایزوگام روی پوشش بتن به راحتی نصب می شود و با خیال راحت وبه راحتی می توانید روف گاردن زیبایی برای منازل خود اجرا نمایید.

 

 

ایزوگام سینابام دلیجان 283 عایق روف گاردن را با توجه به نیاز مشتریان تولید می نماید و با بکارگیری از بهترین مواد اولیه درجه یک توانسته بهترین عایق روف گاردن را تولید نماید و در دسترس نمایندگان ایزوگام سینابام 283 در سراسر کشور به ویژه در تهران قرار دهد و مورد استقبال مشتریان عزیز نیز باشد.

 

ایزوگام روف گاردن سینابام دلیجان در برابر آزمایشات انجام شده استحکام خوبی را نشان داده و بعد از انجام آزمایشات به بازار عرضه می گردد و با اطمینان می توانید بهترین عایق روف گاردن را خریداری نمایید.

 

ایزوگام روف گاردن سینابام دلیجان دارای استاندارد  و ضمانت نامه می باشد.

 

روف گاردن بام سبز در ساختمانها است که به منظور استفاده از طبیعت در زندگی شهری استفاده میشود و با توجه به نبودن فضای کافی روف گاردن در بام های منازل درست می شود.

 

ایزوگام مناسب جهت عایق کاری روف گاردن بسیار حائز اهمیت است از روف گاردن با استفاده از گلدان و اجرای باغ در فضای سبز در پشت بام به وجود می آید.

 

البته روش‌های گوناگون اجرای روف گاردن متفاوت می باشد و شامل روف گاردن گسترده، روف گاردن متمرکز، روف گاردن پرتابل و روف گاردن مدولار می باشد.

روف گاردن ایده نوین در طراحی ساختمان است که قابل اجرا در پشت بام ها تراس ها  سقف پارکینگ و... می باشد.

روف گاردن به معنی باغ در بام میباشد یا همان بام سبز یا باغ سبز که در حال حاضر به صورت چشمگیری در زندگی شهری نفوذ نموده است .

 

روف گاردن علاوه بر زیبایی باعث کاهش آلودگی و پاکسازی هوای اطراف و همچنین کاهش مصرف انرژی و ارتقای معماری ساختمان و بهره برداری از آب های باران و استفاده از محیط های تفریحی برای ساکنین آپارتمان ها و برجها میشود.

 

برای خرید ایزوگام روف گاردن سینابام دلیجان 283 با واحد مهندسی فروش ایزوگام سینابام دلیجان در ارتباط باشید و بهترین ایزوگام را از ما بخواهید .

 

09188668098   

 

وقتی میگی ایزوگام       همه میگن سینابام

 

 

ایزوگام روف گاردن

عایق روف گاردن دلیجان

 

به اشتراک بگذارید :