ایزوگام دیوار                                                                    
 

ایزوگام دیوار برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به داخل ساختمان و برای پوشش و طولانی تر شدن عمر ساختمان استفاده می شود و برای نصب ایزوگام دیوار باید از متخصصین این حرفه استفاده کرد تا با تجربه ، تخصص وظرافت بیشتر این کار انجام گیرد. 

                           
در مناطق با آب و هوای بارانی و سرد احتمال نفوذ آب به دیوارها وجود دارد البته ایزوگام دیوار به عنوان یک عایق حرارتی نیز می باشد که نقش مهمی در جلوگیری از رطوبت ، گرما و سرما به فضای داخلی دارد استفاده از ایزوگام دیوار راه مطمئن و درستی جهت جلوگیری و تخریب ساختمان می باشد. 

 

                                                           
 

ایزوگام دیوار سینابام دلیجان 283 با تولید بهترین ایزوگام دیوار با مواد اولیه درجه یک و معرفی نصابان حرفه ای خیال شما را از بابت خرید ایزوگام و نصب آن آسوده می نماید .

                                       
نمایندگی های کارخانه ایزوگام سینابام دلیجان 283 با کادری مجرب وجدید ترین روش ها به راحتی و کوتاهترین زمان نصب ایزوگام دیوار را انجام می دهند .

                                                           
ایزوگام دیوار سینابام دلیجان 283 دارای ضمانت نامه و بیمه نامه معتبر می باشد و ایزوگام دیوار را با بالاترین کیفیت و چسبندگی عالی به مشتریان عزیز عرضه می نمایند.

                                          
جهت خرید ایزوگام دیوار و مشاوره با واحد مهندسی فروش کارخانه ایزوگام سینابام دلیجان 283 تماس حاصل فرمایید و بهترین ایزوگام را از سینابام دلیجان 283 بخواهید.

                                               
راه های ارتباطی کارخانه ایزوگام سینابام دلیجان 283 : 

               
تلفن کارخانه           08644247405                                 

تلفن همراه              09188668098                                

 

به اشتراک بگذارید :