ایزوگام                                                                           
 

با توجه به این که در گذشته از قیر گونی استفاده می کردند و استفاده از قیرگونی و امثالهم کار دشوار و سختی بود ولی امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و وجود راه های راحت تر و آسان تر مثل استفاده از ایزوگام در وقت و هزینه بسیار تاثیر گذار بوده و به آسانی می توان در کوتاه ترین زمان ایزوگام را بر پشت بام ،‌ سرویس ها ، دیوارها ، استخر ها ، مخازن آب ، پی و فنداسیون ، پروژه های مهم عمرانی و...نصب نمود و طول عمر سازه را با نصب ایزوگام مرغوب بالا برد و از نفوذ آب به لایه های زیرین جلوگیری کرد. 

                                       
با خرید ایزوگام درجه یک سینابام دلیجان 283 با بالاترین کیفیت ایزوگام ، ایزوگام استاندارد را همراه با بیمه و ضمانت نامه تهیه نمایید و طول عمر ساختمان خود را بالا ببرید. ایزوگام سینابام 283 دلیجان ایزوگام مقاوم استکه از مواد اولیه درجه یک تولید می شود و دارای کیفیت فوق العاده است که ایزوگام به راحتی به وسیله گرما بر بستر بام چسبانده می شود. 

                                                                          
برای نصب ایزوگام باید از افراد متخصص استفاده کرد و البته بعد از خرید بهترین ایزوگام با بکارگیری افراد متخصص می توان با خیال راحت از عایق کاری منزل و محیط کار و یا پروژه های عمرانی و... اطمینان داشت. 

                                                               
ایزوگام سینابام دلیجان 283 از بهترین انواع ایزوگام می باشد که با استفاده از مواد اولیه درجه یک تولید می شود و به صورت عمده با قیمت درب کارخانه در اختیار نمایندگان و خریداران قرار می گیرد.

           
کارخانه ایزوگام سینابام دلیجان مفتخر است با تولید و عرضه بهترین ایزوگام در سراسر کشور همچنان در تولید ایزوگام پیشرو و پیشگام است. 

                                                                           
جهت خرید ایزوگام با واحد مهندسی فروش ایزوگام سینابام دلیجان 283 با ما تماس حاصل فرمایید و بهترین ایزوگام را از ما بخواهید.

            
راه های ارتباطی کارخانه ایزوگام سینابام دلیجان 283 : 

               
تلفن کارخانه       08644247405                                        
تلفن همراه         09188668098  
                                       

 

به اشتراک بگذارید :