ایزوگام در سال 1402

 

 جدیدترین و به روز ترین قیمت ایزوگام در سال 1402 یکی از اصلی ترین و مهمترین مواردی می باشد که خریداران به آن توجه می نمایند و قیمت ایزوگام در سال 1402 چه عواملی متعدد این وابسته است و با توجه به نوسانات بازار و قیمت غیر نمی توان عدد ثابتی را برای یک سال متوالی اعلام نمود.

 

 با توجه به اینکه قیمت ایزوگام در سال 1402 همچون گذشته و سال‌های قبل همانند دیگر تولیدات در بازار دچار تغییرات قیمتی بالا است .

 

با توجه به قیمت مواد اولیه و افزایش هزینه ها و تمامی فرایند تولید ایزوگام مهمترین عوامل افزایش قیمت ایزوگام و تغییرات قیمتی در بازار باشد.

 

 

قیمت ایزوگام در سال 1402با توجه به نوسانات مواد اولیه برای خرید ایزوگام و اطلاع از قیمت جدید اینستاگرام با واحد مهندسی فروش کارخانه ایزوگام سینا بام 283 در ارتباط باشید.

 

در کشور ما همانگونه که گفتیم قیمت ها همیشه در حال افزایش بوده و قیمت ایزوگام هم از این امر مستثنا نیست که این افزایش قیمت به عوامل زیادی وابسته است که می توان برخی از آنها را نام ببرد تا خریداران از این افزایش ها اطلاع داشته باشند .

 

افزایش هزینه تولید و حمل و نقل و از همه مهمتر مواد اولیه مانند قیر و مواد پلیمری و... بسیار در افزایش قیمت ایزوگام تاثیر بسزایی دارد.

 

در افزایش هزینه‌های تولید می توان هزینه دستمزد کارگران که هر سال افزایش پیدا می‌کند و همچنین تعمیر و نگهداری ماشین آلات صنعتی تولیدی و به روز رسانی ماشین آلات صنعتی را نام برد و از این موارد از عواملی است که در قیمت ایزوگام در سال 1402 و حتی سال‌های گذشته تاثیر داشته است.

 


با توجه به قیمت افزایشی مواد اولیه و مخصوصاً قیر که دارای انواع مختلفی است که اگر در کارخانه ای برای تولید ایزوگام با کیفیت از قیر پالایشگاهی استفاده شود هزینه تولید و استفاده از قیر درجه یک تاثیر جدی بر روی قیمت ایزوگام دارد.

 

مادر کارخانه ایزوگام سینا بام دلیجان 283 همچون سنوات گذشته با به کارگیری از مواد اولیه درجه یک و استفاده از دستگاه ها و تکنولوژی روز دنیا و نیروهای متخصص توانسته‌ایم همچون سال‌های پیش پیشرو در عرصه تولید و عرضه ایزوگام در بازارهای داخلی و خارجی باشیم و با توجه به اینکه ما اولیه درجه یک استفاده می نماییم قیمت مواد اولیه گران تر است و همیشه روبه افزایش ولی ما در کارخانه ایزوگام سینا بام 283 دلیجان کیفیت استحکام و مقاومت ایزوگام و رضایت مشتری همواره مورد توجه همان بوده است.

 

ما در کارخانه ایزوگام با استفاده از مواد اولیه تولید می گردد و به بازارهای داخلی و خارجی کشور عرضه می‌شود و همچنان مورد استقبال مشتریان عزیز بوده است.

 

 

راه های ارتباطی با کارخانه ایزوگام سینابام 283:

تلفن کارخانه   08644247408

تلفن همراه     09188668098


وقتی میگی ایزوگام        همه میگن سینابام

 

 

                                                                 

به اشتراک بگذارید :