قیمت ایزوگام                                                                            
قیمت ایزوگام با توجه به نوسانات ارزی و تورم دارای قیمتی ثابت نمی باشد وهر لحظه در حال تغییر می باشد. استفاده از مواد اولیه درجه یک مثل قیر 70×60 و دیگر موادی که در تولید ایزوگام استفاده می شود در قیمت ایزوگام تآثیر گذار میباشد. مطمئنا استفاده از مواد اولیه درجه یک در تولید ایزوگام درجه یک باعث می شود که قیمت ایزوگام هم دچار تغییر گردد هر چه مواد اولیه بهتر باشد در نتیجه تولید ایزوگام با استحکام و مرغوبیت بهتری همراه می باشد و می تواند بر قیمت ایزوگام تاثیر گذارد. 

تولید ایزوگام در کارخانه ایزوگام سینابام دلیجان با استفاده از مواد اولیه درجه یک صورت می گیرد که این امر باعث شده که این شرکت ایزوگام ، ایزوگام درجه یک خود را با قیمت مناسب به بازار عرضه نماید. ایزوگام سینابام دلیجان 283 با توجه به استاندارد ملی ایزوگام را تولید و با قیمت مناسب به مشتریان و نمایندگان عزیز ارائه می دهد. 

قیمت ایزوگام درب کارخانه                              
قیمت ایزوگام از درب کارخانه می تواند مقرون به صرفه تر باشد زیرا برخی فاکتورها تا اینکه ایزوگام به دست مصرف کننده برسد از این کار حذف شده و می توان ایزوگام از درب کارخانه را با قیمتی مناسب تر تهیه نمود. ایزوگام سینابام 283 نزدیک به سه دهه است توانسته ایزوگام خود را با قیمت مناسب ، جنسی مرغوب و با کیفیت به نمایندگان خود در سراسر کشور عرضه نماید.  

ایزوگام سینابام 283 دلیجان دارای کیفیت فوق العاده ای می باشد که دارای بیمه نامه ،ضمانت نامه معتبر می باشد که این امر می تواند نکته مهمی برای خرید ایزوگام خوب باشد که زمانی که یک ایزوگام را خریداری می نمایید هم از نظر مواد اولیه و هم کیفیت ، مرغوبیت و اینکه ایزوگام خریداری شده دارای ضمانت نامه و بیمه نامه باشد و از همه مهمتر  قیمت ایزوگام مناسب باشد که همه این موارد در انتخاب یک ایزوگام درجه مهم می باشد. ایزوگام سینابام توانسته بهترین ایزوگام را با بهترین شرایط و قیمت مناسب ایزوگام خود را در بازار معرفی نماید.  

                                            
جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ایزوگام با واحد فروش شرکت سینابام دلیجان 283 در ارتباط باشید و قیمت ایزوگام را از ما بخواهید.      

                    
09188668098

وقتی میگی ایزوگام    همه میگن سینابام  

         
                    
قیمت ایزوگام                         
                
ایزوگام سینابام 283                      
 

 

به اشتراک بگذارید :